تعمیر یونیت ۴WD ترنسفیر کیس بی ام و BMW جهت فعال نمودن چهار چرخ به کار می رود.
تعمیر برد الکترونیکی یونیت transfer case در کلینیک تخصصی Digi-board
transfer case در هر وسیله نقلیه به عنوان جعبه انتقال نامیده می شود که در تعیین عملکرد خودرو با توجه به شرایط مختلف جاده نقش موثری دارد. این واحد به عنوان بخشی از پیشرانه به دیفرانسیل خودرو وابسته است.
جعبه انتقال توسط Magna Powertrain تولید شد که از نظر نحوه انتقال گشتاور به محور جلو دو دسته چرخ دنده ها و زنجیر فلزی طبقه بندی می شوند
جعبه انتقال ، قدرت موتور را با استفاده از محور های جلو و عقب به چهار چرخ خودرو می رساند
اگر به جعبه دنده نگاهی بیندازید یک قسمت بزرگ بیضی شکل که به گیربکس و میل درایو متصل است را مشاهده می کنید که واحد انتقال یا transfer case نامیده می شود.
جعبه انتقال متشکل از : یک شفت ورودی ، دو شفت خروجی ، محفظه چدنی یا آلومینیومی ، یک شفت خروجی که میل محرک جلو را می چرخاند و… است.
برخی از جعبه های انتقال مجهز به یک یک دیفرانسیل داخلی هستند که به خروجی ها این امکان را می دهد که در وضعیت های مختلفی قرار گیرد.
جعبه انتقال به عنوان یک پیوند در سیستم پیشرانه عمل می کند که وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها را دارد. توزیع یکنواخت نیرو در چرخ ها کشش و کنترل بهتر خودرو در موقعیت های مختلف نظیر : برف ، گل و آب را ایجاد می کند.
transfer case در خودرو های ۴WD و AWD نیرو را از موتور به گیربکس می رساند . میل های محرک ، دیفرانسیل ، محور های محرک همگی باید در تعامل با یک دیگر کار کنند تا وسیله نقلیه عملکرد خوبی داشته باشد.
X-Drive نام تجاری سیستم چهار چرخ محرک در خودرو های اسپرت سری X1، X3، X6 از شرکت BMW است که به جای گشتاور دائمی از یک کلاچ چند صفحه ای مرطوب در خروجی محرک جلو استفاده می شود .
در صورتی که سیستم ABS لغزش در چرخ را حس کند X-Drive در عرض یک دهم ثانیه واکنش نشان می دهد و تمام نیروی موتور را در محور جلو یا عقب توزیع می کند.
در مقایسه با خودرو های دیفرانسیل عقب خودرو های مجهز به X-Drive دارای شفت طولی و جعبه انتقال دیفرانسیل است که transfer case گشتاور حاصل از خروج گیربکس را بین دو محور خودرو تقسیم می کند.