تعمیر ماژول فن رادیاتور اکورد هیبرید.تعمیر تخصصی ماژول فن رادیاتور ، ایسیو ECU ای سی یو هوندا آکورد
از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ دو نسل اول و نسخههای سدان و هاچ بک آکورد تولید شدند؛ اما نسل سوم شامل مدل کوپه هم میشد. نسل چهارم
آکورد که تولید آن از سال ۱۹۹۰ شروع شد شامل مدلهای سدان، کوپه، هاچ بک و استیشن بود که تا سال ۲۰۰۲ ژاپن، آمریکا و اروپا آکورد
خود را داشتند. نسل نهم آکورد به شکل یک نسخه جهانی در کلاس سدان و ابعاد متوسط برای بازارهای جهانی تولید شد.هوندا اکورد
هیبریدی ۲۰۱۶ نسخه مورد بررسی ما میباشد.
کابین هوندا آکورد بسیار بزرگ و جادار است و داشبورد آن طراحی مدرن و بهروزی دارد و یادآور سدانهای آلمانی مانند بی ام و یا آئودی
است. جنس مواد بکار رفته در ساخت کابین هوندا اکورد هیبریدی از چرم تا پلاستیک نرم استفاده شده همگی با کیفیت هستند و حتی
طرح چوب تیره رنگ استفاده شده در داشبورد و قسمتی از تودریها حس چوب واقعی را القا میکند. صندلیهای عقب بسیار راحت و
جادار هستند به طوری که به راحتی میتوان ۲ تا صندلی کودک روی آن ها نصب کرد و روکش صندلیها چرمی است.
کابین این خودرو بسیار آرام و کم سر و صدا است؛ به دلیل کم بودن صدا و لرزشهای کابین، سرنشینان متوجه روشن و خاموش شدن
موتور بنزینی در زمان حرکت نمیشوند. ۲ تا صفحه نمایش در این خودرو مشاهده میشود: صفحه نمایش واقع در مرکز داشبورد لمسی
است و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و صوتی استفاده میشود، صفحه نمایش دوم روی قسمت فوقانی داشبورد و بالای صفحه
نمایش اول قرار داشته که لمسی نبوده و فقط برای نمایش صوتی کاربرد دارد. غربیلک فرمان چهار شاخه بوده و تنها نکته منفی آن نبود
دکمه تنظیم صدا روی آن است. پنل پشت فرمان شامل ۲ نشانگر سوخت یکی برای بنزین و یکی هم برای قدرت الکتریکی است.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۲۳۵۶ سی سی |
تنفس موتور | تنفس طبیعی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت | ۱۸۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | ۲۵۰ نیوتن متر در ۳۹۰۰ دور در دقیقه |
جعبه دنده | CVT |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۹.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۸ کیلومتر در ساعت |
وزن | ۱۵۲۶ کیلوگرم |
تعمیر ماژول فن رادیاتور اکورد هیبرید