تعمیر یونیت جرثقیل کبلکو Kobelco

تعمیر-واحد-کنترل-یونیت-جرثقیل-کبلکو-kobelco-Type-TCO-54-6-ALL-P.NO-JJ22E00013F1

تعمیر یونیت جرثقیل کبلکو Kobelco

تعمیر یونیت جرثقیل کبلکو Kobelco – تعمیر تخصصی کنترلر Controller انواع جرثقیل ها و ماشین آلات سنگین در کلینیک دیجی برد صورت می گیرد.

جرثقیل و نقش آن در صنعت

جرثقیل ها در تعدادی از صنایع از جمله هواپیما/هوا فضا، خودروسازی، مواد شیمیایی و معدنی، خمیر و کاغذ، تولید فولاد، و صنایع آب و برق و همچنین صنعت غلات، چوب بری، محوطه های راه آهن و بارگیری کشتی ها حیاتی هستند.

در گذشته، جرثقیل های صنعتی توسط اپراتور های انسانی که در کابین  جرثقیل ها می نشستند هدایت می شدند. اقدامات اپراتور توسط سیگنال های دستی یک فرد خارج از جرثقیل نظارت می شد. شرکت مهندسی رابینسون، برای اولین بار  در سال ۱۹۶۲ فناوری‌ های کنترل از راه دور را ارائه داد.

در دهه های اخیر، تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که جرثقیل ها را می توان با کنترل از راه دور هدایت نمود. سیستم و تکنولوژی جرثقیل ها ی امروزی ، ایمن تر ، قابلیت اطمینان، کارایی، تطبیق پذیری و صرفه جویی در هزینه را نسبت به گذشته برای صنایع مختلف به همراه دارد.

معرفی جرثقیل کبلکو KOBELCO

جرثقیل‌ های کبلکو (Kobelco) تولید شده توسط شرکت Kobelco Construction Machinery Co., Ltd. که زیر مجموعه‌ای از Kobe Steel, Ltd. در ژاپن است، از جمله معتبرترین و پیشرفته‌ ترین تجهیزات سنگین در صنعت ساخت و ساز و مهندسی هستند. کبلکو به عنوان یکی از پیشروان جهانی در تولید جرثقیل‌ ها، به خصوص جرثقیل‌ های خزنده (Crawlers) و هیدرولیکی، شناخته می‌ شود.

انواع جرثقیل‌ های کبلکو

جرثقیل‌های خزنده (Crawlers Cranes):

جرثقیل‌ های خزنده با بوم مشبک (Lattice Boom Crawler Cranes): با بوم‌ های قابل تنظیم، مناسب  بارهای سنگین و پروژه‌ های ساختمانی بزرگ هستند.

جرثقیل‌ های خزنده هیدرولیکی (Hydraulic Crawler Cranes): با بهره‌گیری از تکنولوژی هیدرولیک، قابلیت حمل و نقل آسان‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتری دارند.

 

جرثقیل‌ های موبایل هیدرولیکی (Hydraulic Mobile Cranes): این نوع جرثقیل‌ ها برای جابجایی سریع و آسان در محل‌ های مختلف کاربرد دارند.

ویژگی‌ها و مزایای منحصر جرثقیل کبلکو KOBELCO

قدرت و استحکام بالا: استفاده از مواد با کیفیت و طراحی مهندسی پیشرفته برای افزایش طول عمر و کارایی.

کارایی و دقت: سیستم‌ های کنترل هیدرولیکی پیشرفته برای انجام حرکات دقیق و کنترل بهتر بار.

ایمنی بالا: مجهز به سیستم‌ های ایمنی مدرن برای حفاظت از اپراتور و محیط کار.

صرفه‌ جویی در انرژی: تکنولوژی‌ های بهینه‌ سازی مصرف سوخت برای کاهش هزینه‌ های عملیاتی و حفظ محیط زیست.

تعمیر و نگهداری آسان: طراحی ماژولار و دسترسی آسان به قطعات برای نگهداری و تعمیرات سریع.

کاربرد های جرثقیل کبلکو KOBELCO

جرثقیل‌ های کبلکو در طیف وسیعی از صنایع و پروژه‌ ها کاربرد دارند، از جمله:

ساخت و ساز ساختمان‌ های بلند

پروژه‌ های زیرساختی مانند پل‌ سازی و تونل‌ سازی

صنایع نفت و گاز

صنایع پتروشیمی

بنادر و حمل و نقل دریایی

نصب و جابجایی تجهیزات سنگین صنعتی

جرثقیل‌ های کبلکو به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و تنوع در مدل‌ ها، یکی از انتخاب‌ های برتر برای پیمانکاران و شرکت‌ های ساختمانی در سراسر جهان محسوب می‌ شوند.

بررسی اجمالی جرثقیل کبلکو KOBELCO مدل CKE2500

جرثقیل قدرتمند کبلکو مدل CKE2500 ، جهت مونتاژ و جداسازی قطعات مکانیکی حمل و نقل بسیار قدرتمند و کارآمد می باشد. سیستم ترمز این جرثقیل از نوع دیسکی و بی صدا است که به صورت خودکار عمل می کند.

CKE2500 ،  به وینچ های قدرتمندی (دارای کشش خطی )مجهز می باشد تا سرعت بالا بردن اجسام را افزایش دهد و عملکرد بهتری را ارائه دهد. سیستم جک این جرثقیل ار نوع تراس لیفتر Translifter و سلندر های آن از نوع هیدرولیک است.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *