تعمیر ABS ای بی اس بنز C200 .تعمیر تخصصی ABS ای بی اس بنز ، S500 ، CSL ، E250 و انواع بی ام و لکسوس تویوتا پورشه آئودی هیوندای هوندا کیا
فلسفهی به کارگیری ترمز ABS پیچیده نیست. چرخی که در حال سُر خوردن است در مقابل چرخی که لیز نمیخورد، چسبندگی کمتری با جاده دارد. اگر تا به حال در مسیرهای یخی رانندگی و احتمالاً گیر کرده باشید، با تجربهی نداشتن چسبندگی چرخها و درجا زدن به خوبی آشنا هستید. ترمزهای ABS با جلوگیری از سُر خوردن چرخها در هنگام ترمز گیری، دو فایدهی مهم دارند؛ توقف سریعتر و فرمان پذیری خودرو در هنگام ترمز گیری.
بهطور کلی سیستم ترمز ضد قفل از چهار بخش تشکیل شده است:
در سیستم ترمز ABS برای تشخیص قفل شدن ناگهانی ترمزها باید اطلاعات کافی ردوبدل شود. سنسورهای سرعت که که معمولاً در هر چهار چرخ یا در برخی خودروها در دیفرانسیل نصب شدهاند، این اطلاعات را فراهم میکنند.
در هر لولهی ترمز، چند سوپاپ وجود دارد؛ در برخی سیستمهای ABS، سوپاپها در ۳ وضعیت قرار دارند:
از آنجایی که سوپاپ قابلیت کم کردن فشار ترمز را دارد، باید راهی برای بازگشت این فشار در سیستم وجود داشته باشد. کار پمپ، برگشت دادن فشار در سیستم پس از کاهش دادن فشار توسط بوستر است.
کنترلکننده اساساً کامپیوتر این سیستم است که با نظارت بر سنسورهای سرعت و کنترل کردن پمپها، انجام وظیفه میکند.
مرسدس بنز C کلاس یک خودرو کامپکت اسپرت است که نسل اول آن در سال ۱۹۹۳ معرفی شد تا جایگزین بنز ۱۹۰ یا W201 شود. نسل فعلی C کلاس، با کد اتاق W205 شناخته میشود که در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد. این نسل از C کلاس، شباهت زیادی به S کلاس پیدا کرده و البته این سیاست جدید دایملر در طراحی محصولاتش بود و بسیاری از محصولات مرسدس، به این زبان طراحی نزدیک شدند.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۷۹۶ سی سی |
تنفس موتور | توربو شارژ |
انتقال نیرو | دیفرانسیل عقب |
حداکثر قدرت | ۱۸۴ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | ۲۷۰ نیوتن متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه |
جعبه دنده | ۷ دنده خودکار تیپ ترونیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۷.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۵ کیلومتر در ساعت |
تعمیر ABS ای بی اس بنز C 200
شماره فنی ABS ای بی اس C ClASS
A 204 545 47 32