تعمیر پورشه ماکان ECU ای سی یو ۲۰۱۷

تعمیر پورشه ماکان ECU ای سی یو ۲۰۱۷

تعمیر پورشه ماکان ECU ای سی یو ۲۰۱۷ Porsche Macan تعمیرات تخصصی یونیت های مختلف پورشه در مرکز دیجی برد.

پورشه ماکان ۲۰۱۷

پورشه ماکان پا جای پای برادر بزرگ‌تر خود یعنی کاین گذاشته و تنها مشکل پیش‌ازاین نبود نسخه‌ی داغ‌تر GTS در خط تولید بود که هم‌اکنون مرتفع شده است. علاوه بر پیشرانه‌ی ۴ سیلندر پایه‌ی جدید،GTS برای سال ۲۰۱۷ جدید شده و بین مدل سطح میانه‌ی ماکان S و مدل سطح بالای توربو قرا می‌گیرد. پس از رانندگی با این خودرو در کلرادو و پیست ما می‌توانیم دقیقاً بگوییم که ماکان چه چیزی نیاز دارد.
درواقع، با قیمت آغازی ۶۸۲۵۰ دلاری، GTS خوشامدگویی گرمی داشته مخصوصاً وقتی که پورشه ادعا می‌کند سفارش‌های ابتدائی این خودرو به همراه آپشن های ارائه شده قیمت متوسط ۸۸ هزار دلاری داشته‌اند. درحالی‌که قیمت ذکر شده به‌طور قابل‌توجهی از قیمت ۵۵۴۵۰ دلاری مدل S بیشتر است اما هرگز به قیمت ۱۰۴۴۴۰ دلاری ماکان توربوی فول آپشن نمی‌رسد (نسخه‌ی توربو در سال ۲۰۱۷ قیمت آغازی ۷۷۰۵۰ دلاری دارد).

موتور

با قیمت ذکر شده خریداران پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری به دست می‌آورند که به ترتیب افزایش ۲۰ اسبی و ۳۰ نیوتون متری را نسبت به نسخه‌ی S نشان می‌دهد. پیشرانه‌ی مدل توربو دارای ۳.۶ لیتری حجم و ۴۰۰ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور است. انتظار داریم که نسخه‌ی GTS در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت اختلاف با مدل توربو را کم کرده و بتواند رکورد ۴.۴ ثانیه‌ای را با داشتن لانچ کنترل گیربکس ۷ سرعته ی PDK اتوماتیک و پکیج کرونو اسپورت ۱۲۹۰ دلاری ثبت نماید. مرسدس AMG GLA45 2016 هنوز سریع‌تر از ماکان است اما پورشه لطیف‌تر نشان می‌دهد.

مشکلات ای سی یو ECU پورشه

  • خطا در دریچه گاز یا پدال گاز

  • خطا در سیستم تزریق سوخت

  • مشکل در بخش جرقه و کویل

  • مشکل در بخش روشن شدن رله ها

  • روشن نشدن موتور

  • نداشتن چراغ چک

  • مشکل با بخش رادار و کروز

  • مشکل در بخش یکی از سنسورها

  • مشکل در بخش یکی از شیرهای برقی

  • مشکل در بخش گیربکس

  • و…

تعمیر پورشه ماکان ECU ای سی یو ۲۰۱۷

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *