تعمیر ای سی یو ECU بی ام و BMW X3 و تعمیر تخصصی ای سی یو ECU انواع هیوندای AZERA کیا KIA لکسوس بنز BENZ بی ام و BMW تویوتا TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.
واحد کنترل الکترونیکی (ECU) وسیله کوچکی در داخل خودرو است که یک یا چند سیستم الکتریکی به وسیله آن کنترل می شود. ای سی یو به سیستم های الکتریکی را می گوید که چه کاری باید انجام دهند و چگونه کار کنند. هسته ECU یک میکروکنترلر است و توسط نرم افزار تعبیه شده کنترل می شود. برای تحقق هدف خود ، ECU ورودی را از یک یا چند قسمت خودرو دریافت می کند. به عنوان مثال ، یک ECU اطلاعات مربوط به کیسه هوا را از سنسورهای خرابی و سنسورهای صندلی دریافت می کند. هنگام سقوط ، ECU تصمیم می گیرد که کیسه های هوا (با توجه به محلی که مسافران قرار دارند) استفاده شود. سپس به محرک ها می گوید که آنها را مستقر کنند. پس از آن ، محرک سیگنال الکتریکی را با استفاده از دریچه ها ، انژکتورها یا رله ها به مقدار فیزیکی مورد نیاز تبدیل می کند.
وسایل نقلیه ممکن است بیش از ۱۰۰ ECU داشته باشند که علاوه بر عملکردهای اساسی مانند عملکرد موتور و فرمان برقی ، راحتی و امنیت را از قبیل کمک پارک ، صندلی های حافظه و استفاده از کیسه های هوا کنترل می کنند.
چگونه خودرو را عیب یابی کنیم
سری BWM X3 یک کراساور لوکس جمع و جور است که از سال ۲۰۰۳ توسط اتومبیلساز آلمانی BMW تولید میشود. بدنه این سری که هم اکنون نسل سوم آن در حال تولید است، بر اساس پلتفرم های BMW سری ۵ یا BMW CLAR ساخته شده است. شرکت BMW این خودرو را تحت عنوان «خودرو ورزشی فعال»(Sport Actvity Vehicle) تبلیغ میکند.
موتور | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور | ۱۹۹۴ سی سی |
تنفس موتور | توربوشارژ |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل |
حداکثر قدرت | ۲۴۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه |
جعبه دنده | ۸ سرعته خودکار تیپ ترونیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۶.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۰ کیلومتر در ساعت |
تعمیر ای سی یو ECU بیامو BMW X3